Ważne informacje
Ważna informacja dla Beneficjentów będących w trakcie realizacji projektów inwestycyjnych*
Przypominamy, iż Beneficjenci, którzy podpisali umowę o dofinansowanie oraz rozpoczęli realizację projektu zgodnie z terminem rozpoczęcia określonym umową o dofinansowanie mają możliwość złożenia wniosku
o płatność pośrednią w celu rozliczenia części poniesionych wydatków. Wnioski o płatność pośrednią można składać do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości
do 10 kwietnia 2013 r.
Informujemy, że jeśli Beneficjent nie zdecyduje się na złożenie wniosku o płatność pośrednią, należy w ww. terminie dostarczyć do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości „Informację dotyczącą stanu realizacji projektu” (dalej Informacja SRP). Wypełnienie Informacji SRP odbywa się przy pomocy systemu WAP, a przez jej dostarczenie do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości rozumie się przesłanie pliku w formacie PDF na adres mailowy scp@scp-slask.pl.
Zaznacza się, że powyższy obowiązek wynika z zapisów § 8 ust. 2 umowy
o dofinansowanie, na podstawie którego Beneficjent zobowiązuje się
do przedstawiania wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych
z realizacją projektu w wyznaczonym terminie.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wypełniania a także dostarczania wniosków o płatność oraz Informacji SRP zawierają:
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność dostępna w zakładce – Ważne dokumenty RPO WSL/ wniosek o płatność
- Instrukcja wypełniania Informacji SRP dostępna w zakładce – Ważne dokumenty RPO WSL/ Informacja SRP
*Nie dotyczy projektów, których termin realizacji ustalony umową o dofinansowanie zakończył się do 31.03.2013 r.