Śląskie ceni pomysłowość!
Aktualna liczba podpisanych umów:
3 436
Wartość dofinansowania z podpisanych umów:
1 052 698 431,65 zł
FAQ - umowy,WOP
6. Jakie dokumenty należy złożyć – w związku z obowiązkiem sprawozdawania z realizacji projektu - w sytuacji, jeśli Beneficjent nie chce rozliczać żadnych wydatków, tj. w danym okresie sprawozdawczym nie ubiega się o refundację części wydatków?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie, Beneficjent jest zobowiązany do przygotowywania i przekazywania do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości prawidłowo wypełnionych wniosków o płatność z wypełnioną częścią sprawozdawczą z realizacji Projektu zgodnie ze wzorem obowiązującym na dzień składania wniosku o płatność, 4 razy w roku, w terminie do 10 dni od zakończonego kwartału kalendarzowego, począwszy od rozpoczęcia realizacji projektu – określonego w Umowie o dofinansowanie. W związku z powyższym, Beneficjent powinien dostarczyć wyłącznie wniosek o płatność z wypełnioną częścią sprawozdawczą – w dwóch egzemplarzach (osobno oryginał i kopia) – bez żadnych dodatkowych załączników.
Zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie, Beneficjent jest zobowiązany do przygotowywania i przekazywania do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości prawidłowo wypełnionych wniosków o płatność z wypełnioną częścią sprawozdawczą z realizacji Projektu zgodnie ze wzorem obowiązującym na dzień składania wniosku o płatność, 4 razy w roku, w terminie do 10 dni od zakończonego kwartału kalendarzowego, począwszy od rozpoczęcia realizacji projektu – określonego w Umowie o dofinansowanie. W związku z powyższym, Beneficjent powinien dostarczyć wyłącznie wniosek o płatność z wypełnioną częścią sprawozdawczą – w dwóch egzemplarzach (osobno oryginał i kopia) – bez żadnych dodatkowych załączników.
2009-10-06