Śląskie ceni pomysłowość!
Aktualna liczba podpisanych umów:
3 436
Wartość dofinansowania z podpisanych umów:
1 052 698 431,65 zł
Wniosek o płatność
Zmiana sposobu wypełniania kolumny 10 w tabeli 13 wniosków o płatność dla projektów inwestycyjnych i doradczych!!!
Formularz wniosku o płatność (pośrednią i końcową) w systemie informatycznym został zmodyfikowany celem uniknięcia błędów popełnianych w kolumnie 10 (nazwa zadania/etapu, w ramach którego poniesiono wydatek) w tabeli 13 (Zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki objęte wnioskiem).
W trakcie wypełniania kolejnych wierszy w ww. tabeli należy wybrać z listy wydatków harmonogramu rzeczowo finansowego (wyświetlana w odrębnym oknie po kliknięciu w pole w kol. 10) pozycje, których dotyczy ujęta w danym wierszu faktura (można wybrać więcej niż jeden wydatek). W przypadku ujęcia faktury, która stanowi rozliczenie zaplanowanego w harmonogramie wydatku niekwalifikowalnego – należy wskazać pozycję Wydatek niekwalifikowalny).
W przypadku zaktualizowania całego formularza ze względu na podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie w trakcie rozliczania kolejnych wersji tego samego wniosku o płatność – kolumnę 10 w tabeli 13 należy wypełnić na nowo.
Zmiana nie dotyczy projektów związanych z udziałem w targach i misjach zagranicznych, dla których w kol. 10 w tabeli 13 wniosku o płatność Beneficjent powinien wpisać nazwy wydatków kwalifikowalnych – zgodnie z tabelą E.2 wniosku o dofinansowanie.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z opiekunem projektu.
W trakcie wypełniania kolejnych wierszy w ww. tabeli należy wybrać z listy wydatków harmonogramu rzeczowo finansowego (wyświetlana w odrębnym oknie po kliknięciu w pole w kol. 10) pozycje, których dotyczy ujęta w danym wierszu faktura (można wybrać więcej niż jeden wydatek). W przypadku ujęcia faktury, która stanowi rozliczenie zaplanowanego w harmonogramie wydatku niekwalifikowalnego – należy wskazać pozycję Wydatek niekwalifikowalny).
W przypadku zaktualizowania całego formularza ze względu na podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie w trakcie rozliczania kolejnych wersji tego samego wniosku o płatność – kolumnę 10 w tabeli 13 należy wypełnić na nowo.
Zmiana nie dotyczy projektów związanych z udziałem w targach i misjach zagranicznych, dla których w kol. 10 w tabeli 13 wniosku o płatność Beneficjent powinien wpisać nazwy wydatków kwalifikowalnych – zgodnie z tabelą E.2 wniosku o dofinansowanie.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z opiekunem projektu.
2012-08-13